Mobil játék
2003 végén kezdtem el mobil játékokat fejleszteni.
2003 végén kezdtem el mobil játékokat fejleszteni.
There are two mobile games from 2003.
2003 végén kezdtem el mobil játékokat fejleszteni. Megpróbáltam a legegyszerűbb létező API és nyelv kihasználásával programozni, hogy lehetőleg minden telefonon fusson a végtermék. A 128x128-as felbontást és a 'Series 40' Nokia telefonokat céloztam meg (Java nyelven).
Sajnos hangot nem igazán sikerült a játékokba integrálnom, ennek egyik oka a helyhiány (a Java valami hihetetlen módon pocsékolja a memóriát), a másik hogy zeneszerzői tehetséggel nem igazán vagyok megáldva.
A cél az lett volna, hogy valahogy elinduljak valamelyik magyar mobilszolgáltatónál a játékaimmal, de olyan egetverő érdektelenségbe ütköztem, hogy 2004 februárjában felhagytam minden ilyen irányú fejlesztéssel. Kiderült, hogy csak küldöldi játékokat hajlandóak bevezetni, nincs magyarországi tesztelés.
Jobbra van tovább is...
I have started developing mobile games at 2003. I used 'Series 40' platform (Java).
Unfortunately, the distribution through Hungarian phone companies was impossible, so I gave it up at 2004.
There is more at right...
Az első mobil játékom. Ez egy 'egyszerű' logikai játék, melyben a hagyományos tili-toli játékok elvére építve kis kockákat kell a megadott megoldási pozícióba mozgatni. Nehezítésként a kockák nyilakkal is el lehetnek látva, amely a mozgatási lehetőségeket két irányba korlátozzák, sőt a későbbi szinteken fellelhetők egy irányúak is, ezeknél már nagyon kell figyelni hogy mit lépünk.
A kis, 6x6-os pályákon el lehetnek helyezve úgynevezett 'ösvények' is, az ezekre tolt kocka szépen végigmegy az ösvényen.
A program továbbá eltárolja a telefon memóriájában az utolsó megoldott szint számát, így nem kell mindig elölről kezdeni a próbálkozást. Többnyelvű (angol, magyar) és beépített, szemléltető animációkkal ellátott útmutatót is tartalmaz.
This is my first completed game. It's a 'simple' logic game, based of pushing titles on a small board. In the later levels there were direction locked, and path driven titles too.
Ez egy három rétegű parallax-scrollos játék, amelyben egy kis varázslóval kell az élőhalott seregeket eltűntetni a föld színéről.
The unfinished second one. Three layered parallax scrolling action game.